Pencil Lines # 178

Då var det då äntligen en ny vecka igen!;)
Det har varit full rulle hos oss den här helgen med ommålning av vardagsrum, innebandy träning, fotbollsträning och simskola i lördags och innebandy turnering i går.
och vardagsrums renoveringen fortsätter under veckan. Ny tapet kommer förmodligen hem i morgon, det ska bli såååå skönt när vardagsrummet blir klart!!

Jag har även bestämt mig för att ett av mina scrap projekt SKA bli klart den här veckan, så man kan lägga det åt sidan och fokusera på annat. Så håll tummarna för att jag hittar den inspiration jag behöver för att få det färdigt=)

Ny vecka betyder ju även att det har kommit upp en ny skiss hos
Pencil Lines.
Cari Fennell har ritat skissen och Prima marketing har sponsrat teamet även den här veckan!

Och så här blev min layout med världens finaste tjej♥


Kommentarer
Postat av: jeanettew

Åh, vilken rar liten "tjejja".

Och urfin LO! Prima går inte av för hackor...

Vad duktig du är!



Kram kram

Postat av: Lotta

Världens finaste och sötaste tjej till en jätte fin layout. kram / Lotta

2010-03-15 @ 14:05:19
Postat av: MissMian

Så vacker LO!!!

2010-03-18 @ 17:43:27
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Superfin...! Har du sett nyaste CK? Jag fick den i brevlådan idag (march/april) och du är ju med som en av "10 more readers who caught my eye this month". Det visste du säkert redan... men stort grattis från mig!

2010-03-18 @ 20:50:16
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Murklan

Så soligt och sött!

2010-07-17 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback