30- minuters layout

Igår kväll var jag jätte scrapsugen men jag kom liksom aldrig igång, det är lite segt ibland =)
Men så hittade jag en utmaning i
American crafts blogg. Att scrappa en layout på 30 min.
I vanliga fall brukar det ta nån timme för mig att få till en layout, men jag blev super inspirerad av utmaningen. Så jag smackade på lite papper, foto och stickers och så var jag klar, väldigt roligt och befriande!=)
jag måste nog göra lite fler snabba och enkla layouter det varkar vara det som kickar igång inspirationen för tillfället.

"Goding"


Supplies:
Cardstock: Bazzill Basics
Patterned papers, stickers,thickers, ribbon,pen: American crafts
lightpost: Quickutz
button: basic grey


Kommentarer
Postat av: Grace M

Saw your link at American Crafts website. This is so cute! Love it!

Postat av: Maria

Hej,hej, brukar titta in hos dig lite då och då. Gillar verkligen din stil, så himla fina lo´s. Visst är det kul med utmaningar, den här blev ju super. Lyktstolpen, är det en vanlig dies hos Qk?

Den väcker lite vill ha begär :-)

Ha det bra och scrappa lugnt...

//maria

2010-01-10 @ 12:33:39
URL: http://miamaria.se
Postat av: Lilo

Urfin!!! Är det QK lyktstolpen?? Jag behöver en sådan. Kan man flirta med dig?? Jag kan betala porto och papper... tror inte jag har råd med en ny QK stans just nu.

2010-01-10 @ 13:17:21
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Underbar! Mina tar bara längre och längre tid, så jag blir stressad! Hinner inte så mycket med händerna som hjärnan vill! Kramar!

2010-01-10 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback