SWE-teknikutmaning

jag har gjort en layout till den här veckans teknikutmaning hos SWE, där det gäller att virka en egen dekoration.
jag är ingen mäster virkare, så jag gjorde helt enkelt en kant runt det runda pappret och så virkade jag två stycken cirklar, som jag gjorde en blomma av=)
Himla roligt var det i allafall och jag gillar effekten det virkade gav till layouten.

(och jag har även kommit till insikt över att jag aldrig kommer att lära mig fota mina layouter ordentligt, så ni får hålla tillgodo med dessa sunkiga bilder)






Kommentarer
Postat av: Rosy

UUUU que lindo!

me encanto el detalle donde tjiste a crochet!

bello!

que tengas lindo fin de semana ;)

Rosy

Postat av: MissMian

Underbar!!!!

2010-02-26 @ 18:16:28
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: carolina

Vilken fin lo =)

2010-02-26 @ 20:58:02
Postat av: Mella

Jättefin! Vad häftigt det blev med den virkade kanten! :D

2010-04-04 @ 07:23:22
URL: http://www.mellasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback