Pencil Lines #151

Hej hopp!

Nu så är det äntligen måndag igen och dags för en ny skiss hos
Pencil lines !!

Den här veckan gästas vi av Irene Tan och hon har även ritat den söta skissen


♥-------------------------------------------------------------------------♥

It´s finally monday and it´s time for another Pencil Lines sketch!!
This weeks guest is Irene Tan and she also provided this weeks sketch


And here is my take on it:



I used a lot of Pink paislee goodies on this one!!♥

Take care

Kommentarer
Postat av: Mette

WOW!!!! Den är såååå snygg!!!! Gillar massor!

Postat av: LillBlomman

Wow vilken coool! Älskar fotot! Gillar att du syr så mkt på dina layouter! Måste fixa min syplats i scraprummer, blir inte av annars! Kramar!

2009-09-07 @ 18:04:41
Postat av: MissMian

Wow så cool. Jag skulle själv aldrig köptdet pappret du använt som bas men du lyckas verkligen att få till det!!

2009-09-07 @ 20:06:10
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej, hoppas att allt är bra. Nu undrar jag om du har något fint alfabet som passar till QK? Ursäkta att jag frågar efter saker hela tiden;-)

Kram

2009-09-08 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback