Stellas

I mitt senaste DT paket från stellas, fick jag papper och dekorationer från Basic greys serie- Eerie

Jag blandade lite, gjorde 2 saker som är "halloweeniga" och st som inte är det, för att visa att man kan använda dessa papper till annat också, fast det är en Halloween kollektion=)

Äntligen har jag gjort en layout med dessa underbara depeche bilder som jag tog i Arvika i somras *love*

jag tror jag fått dille på dessa "googly eyes" använder dom lite varstans=)



och så lite halloween grejjor.
först en fönster prydnad







Sötaste spöket!!



material lista hittar ni hos
stellas lilla blogg


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Wow så mycket snyggt!! Sista kortet är ju underbart i all sin enkelhet. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback