Lite blandat

Dessa gjorde jag till scrapfebern hos Magdas . Jag var inte med förra gången dom hade scrapfeber, så jag tänkte jag skulle check it out den här gången=)

Jag gillade utmaningarna jätte mycket, så det var kul.

här kommer några av de grejjer jag gjorde dit

efter en skiss:



tema: en vanlig dag
jag har satt dit en bit kork och satt fast lapparna med knappnålar , för att få intrycket av en anslagstavla=)



Inspireras av en annons från Fanny & Alexander + ha med minst 3st foton


Jag lägger ut resten en annan dag, annars blir detta världens längsta inlägg *Hihi*


Kommentarer
Postat av: K8an

Helt underbar den med sååå många foton!!

Postat av: Carolina

Alla va jätte fina =) kul med så många bilder på sista lo n =) Ses på söndag =)

2009-10-29 @ 12:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback