Stellas

Nu var det dags igen för lite nya alster för Stellas.
Denna gången fick jag papper från making memories serie vintage findings. riktigt fina!
och så fick jag en MASSA roliga dekorationer, tex, notblad(♥) ransoneringskort, frimärken, blommor, fjäril, ja en massa smått och gott helt enkelt=)


Jag har hittills fått ihop en Lo och ett kort av kitet.





&:et är målat med crackle paint, såååå snyggt!



och ett julkort



Bokstäverna på layouten och det rödrutiga bandet på kortet är från egna gömmor annars finns ALLT hos Stellas =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Både layouten och kortet är jättefina!

Postat av: LillBlomman

Såg minsann detta i Stellas blogg:) Underbart! Kramar!

2009-11-20 @ 09:51:31
Postat av: Reija

Hej Carina! Vilken fin layout! Jag gillar hur fiffigt du använt både detaljer och white space! Finfint! Och julkortet är underbartdet med, stiligt och stämningsfullt! Tack för din kommentar hos mig häromdagen! Det är så roligt när folk tar tid att skriva några rader :). Jag ska bli bättre på det själv med. Kram, Reija.

2009-11-21 @ 07:55:20
URL: http://reijapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback