Oh happy day!!!

Här kommer ett helt scrapfritt inlägg

jag är såååååå jäklarns glad!
jag älskar verkligen musik, bra musik ger mig ett sånt otroligt lyckorus.
men tyvärr så är jag otroligt dålig att komma iväg på konserter, sist var sommaren 2006

men nu så!!!  jag sitter här med biljetter till både
Depeche Mode(arvika festivalen 3:e juli) och Salem al Fakir (västerås 4: april)
Båda mina absoluta favoriter!!!
det ska bli så sjukt skoj, längtar verkligen♥

och inte nog med det så ska jag och maken iväg till Kista mässan och kolla på Jeff Dunham den 8:e april.
och så har jag ju Örebroträffen den 25:e april. dom här är ju inte musik relaterade men skojiga i allafall

Så nu har jag verkligen MASSOR att se fram emot, man kan ju inte vara annat än lycklig!!

kram så länge

Kommentarer
Postat av: teres

Åhhh, vad mycket kul att se fram emot :)!

Jag o D fick varsin konsertbiljett till Bo Kaspers i julklapp och var verkligen toppen. Håller med dig om att musik ger en lyckorus, behöver inga andra rus än just det.

På Ö-oträffen kan nog jag o Jenny ta upp en ton då o då om du vill. Vi kanske kan vara din bakgrundskör ;)?



Kramen

Postat av: Johanna

Vad skojjigt med konserter =) Det är inte ofta man kommer iväg på sånt.

2009-03-27 @ 22:00:16
URL: http://mom-detective.blogspot.com
Postat av: Eva

Wait.....I don't know what you said in your post, but I see Depeche Mode in there...are you going to see them in concert?????? If so, I am so jealous!!!! I got to see them a couple of years ago and they were awesome!!!! Anyway, girlie, check out my blog, I have something for you there...Love ya!!!

2009-03-30 @ 03:36:55
URL: http://evafromca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback