Gäst DT Inkido

Det var väldans vad den här bloggen blivit tråkig! Inte för att den är så rolig i vanliga fall, men det brukar hända lite mer

Jag hoppas att jag får iväg lite foton på framkallning nu i dagarna, för det är mitt största bekymmer förtillfället, jag har inga roliga bilder att scrappa.

Men... nu kan jag ju iallafall berätta om min hemlis.
jag har fått äran att vara Gäst Dt åt
Inkido nu i vår!!!  Det är så himla roligt.
och ni kan ju gissa om jag har haft skoj, med att skapa med Inkidos underbara material.
På tisdag visas dom första grejerna jag gjort upp i Inkidos blogg.
Och det känns faktiskt lite nervöst, jag hoppas verkligen jag gjort det fina materialet rättvisa.

jag återkommer snart med nått pyssligt

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tänkte bara tipsa om att scrapbutiken handarbeta www.handarbeta.se, idag skänker 20%av intäkterna av sin försäljning till förmån för kidnappade svenske Thor. Jag hoppas att många handlar.

2009-03-30 @ 09:27:32
URL: http://www.thorwang.com
Postat av: LillBlomman

Grattis vännen! Urfina saker du skapat, både till Inkido och dina nya lo´s! Skoj att vara "nykär"!!

2009-03-31 @ 19:41:11
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback