Pencil Lines #140

Äntligen så tittar solen fram igen. Varmt och härligt både i går och i dag, hoppas det håller i sig ett tag.
Annars så händer det inte så mycket här, vi tar det lugnt och njuter av sommar lov.

Jo, föresten så har nedräkningen börjat!!  nu är det bara 11dagar kvar till Arvika festivalen och  Depeche mode♥
Ska bli sååå kul!   bara inte min bror glömmer bort datumet(skulle kunna hända) jag måste nog sätta in i rutin att ringa honom varje dag och påminna om hur många dagar det är kvar, det kommer nog uppskattas

Här är i allfall min layout efter veckans skiss hos
Pencil Lines
Gäst designer den här veckan är Elodie Touze



Here is my layout for this weeks sketch over at Pencil Lines
Our guest this week is the amazing Elodie Touze

I used  quite a mix of  stuff on this layout

papers: 3bugs in a rug,Ki memories-lace cardstock,Rose moka and some Corrugated cardboard
felt thickers: american crafts
alpha stickers: making memories
chipboard: Basic grey
flower: magdas scrapbooking
clock: maya road
bling swirl: prima
other: tags, buttons

Peace out 

Kommentarer
Postat av: Silwerstar

Wow så snyggt!!!

Postat av: mariem

wow så mycket fint jag hittade här på din blogg, fantastiskt!

2009-06-22 @ 17:13:53
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jättefin lo!

2009-06-23 @ 07:06:40
URL: http://scrappakalja.blogspot.com
Postat av: Zarah

Gudomligt snygg!

2009-06-23 @ 08:46:42
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback