kamera panik!

jag lämnade in min kamera i onsdags för genomkoll, för jag tycker att den blivit lite konstig på senaste tiden.
och fick tillbaka den idag, med det dystra beskedet att det är nått kretskort (eller vad det nu var) som var trasigt.
dystert värre.... ja menar HUR mycket kommer inte det att kosta, och ännu värre HUR I HELA FRIDEN klarar man sig i livet utan en kamera, i flera veckor, för man vet ju aldrig när den blir färdig.  Blä säger jag bara...

men en sak som muntrar upp , är i allfall att i morgon ska jag iväg på scrapträff, till metropolen Arboga
det ska bli såååå kul, Jenny på stellas kommer också dit med lite nya spännande grejer till mig, som jag beställde på hennes mega rea  LOVELY!!!

jag har fått lite scrappat också under dom senaste dagarna
en layout gjord efter
Jenny Bergvalls  skiss.  Missa inte den!

jag fortsätter att scrappa lite sommar bilder



ett kort har det även blivit.
Jag frågade Maken om han visste vad det här skulle föreställa och han sa- Antingen en cupcake eller en svamp.
men.. visst ser man klart och tydligt att det är en cupcake..(eller, så är det bara jag som gör det )
jag har ju aldrig påstått att jag är så speciellt konstnärligt lagd, jag får väl förklara för mottagaren vad det är för nått om hon undrar



kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fint Carina!

Du vilka är papprena på cupcake"toppen" och bakgrunden (turkosbruna) på skisstolkningen? Jätte fina. Har du möjlighet att maila också`?? Så jag får alla bidrag samlade på samma ställe?

JÄTTE kul att du ville vara med och nu har du även fått en lott. Lycka till!

Postat av: LillBlomman

Ja men det syns att det är en mumsig cupcake, så himla fin och vadå? Det är ju det du är, konstnärlig alltså! Snöstormen yr yranför fönstret och man längar ännu mera till sommaren, oj nu vaknar Viggo! Kraaam!

2009-01-24 @ 08:51:21
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Tina J

Härliga alster - men trist med kameran!

2009-01-25 @ 09:41:35
URL: http://www.tinajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback