Gårdagens scrapträff...

.....var helt otroligt trevlig!! Tack så mycket Kicki och Therese för att ni fixat allt så bra♥

jag var alderles full av inspiration när vi åkte därifrån.
jag fick ihop 3st layoutet, vilket var helt otroligt med tanke på hur mycket jag snackade

2st blev precis likadana som jag ALLTID gör, väldigt fantasilösa och tråkiga jag skulle verkligen vilja lära mig att variera min stil lite mer, för nu har jag verkligen fastnat och allt ser likadant ut
jag gillar layouterna pga. fotona, men själva dekorerandet är ju väldigt tråkigt,
( och nu är även mitt lager av blåa papper påfyllt . YAY!!)





men så chockade jag mig själv rejält när jag gjorde den här layouten
jag blev så himla inspirerad av Annika5064   att försöka mig på att scrappa i en lite enklare stil. och enklare än så här blir det nog inte, men jag blev otroligt nöjd med layouten.



kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ursnygga LO som vanligt. :-)

Ha en bra vecka

2009-01-25 @ 18:48:42
Postat av: ÅsaF

Jag gillar dina layouter skarpt!! Som vanligt! :-) Den sista är riktigt snygg! Kul med träff! Kram Åsa

Postat av: ElinÅ

Jag tycker dom är kanonfina! Var fick du tråkiga ifrån? :-)

2009-01-26 @ 09:19:35
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Åhh vilka ljuvliga lo.s! =) Älskar speciellt den översta! =)



Ha det gott, kramen

2009-01-26 @ 21:02:00
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: cattis

Härliga alster! Och jag gillar din tolkning av Jennys skiss! Och muffinskortet! Så sött!

2009-01-27 @ 07:58:25
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback