Några fler...

... cyber crop alster kommer här
och det finns några till utmaningar jag är sugen på att delta i. så jag hoppas jag hinner med dom också.


Marcus ville vara med och pyssla med mig idag. och han gjorde också ett bidrag till cropen.
den här gjorde han till barnskissen.
visst är han duktig!! han har gjort allt själv, han rotade runt i mina lådor och hittade lite smått och gott som han dekorerade med




här är mina bidrag
kort-gjort efter en skiss



använda färgerna gul, rosa & ljusgrön+ ha med band,knappar och nått stämplat



* 2 olika band
* minst två foton
* något ur ditt spill
* något från ditt senaste inköp
* minst 2 olika bokstavssorter
* max en metalldekoration



Kommentarer
Postat av: Lotta

Sådan Mor sådan Son.Jätte fin LO, Marcus :-)

2009-02-20 @ 21:47:56
Postat av: cattis

Vilken härlig layout din Marcus har gjort! =) Visst är det kul när barnen vill pyssla lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback