Mammas lilla groda

Idag började cyber cropen på scrappiz!!!  skoj!
jag har förberett mig med nyframkallade bilder och lite nytt scrapmaterial. (bla. februari kitet från the Nook. jag är nog bland dom få scrappande svenskorna som inte prenumererar på deras kit eller är med i det forumet men jag köpte kitet av en tjej på scrappiz. och det var faktiskt ganska fint!) även en massa october afternoon papper ligger här och väntar på att bli klippta i, mums!!

jag började med en av skisstävlingarna
fotot är på mig och Marcus, som på bilden bara är 2mån, mammas lilla groda


Kommentarer
Postat av: Eva

Ohhhh...I love this. So striking with those colors!!! And a beautiful photo, too.

Postat av: MissMian

Så underbar!!!! Har inte hller the Nook.. :) Men är med i forumet i och för sig..

2009-02-19 @ 21:14:00
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback