Pencil Lines # 165

Ny vecka och en ny skiss hos Pencil Lines!
Även denna vecka använder vi material från kaisercrafts.
och veckans gäst designer är Mel Nunn, skiss av Anna

och så här blev min layout



Ni har fortfarande några dagar på er att söka till Pencil lines design team, gillar ni att skapa efter skisser, så sök genast!!=) Det är ett urmysigt och roligt team att vara med i ♥  Här finns infon


Jag måste bara få bubbla av mig idag, fö jag är så glad=) Igår fick jag ett mail av tidningen CARDS och dom ville ha ett av mina kort i deras maj nummer!! lite extra skoj för det är första gången jag får med ett kort i den tidningen. 


I eftermiddag ska vi iväg på luciafirande på dagis, ska bli så mysigt. Marcus hade sitt firande i skolan i torsdags, och det var så himlans fint, synd att det är stört omöjligt att få till fina kort=)

Ha en trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Sasha Farina

how adorable is this layout!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback