Scrapperiet, deltävling 4

 Hej hopp!! =)

Nu var det dags för den 4:e deltävlingen i
scrapperiets sommartävling. Jag har nog ingen större chans i denna tävling, men jag hänger kvar ändå för jag gillar utmaningarna =)

Den här gången skulle man lifta en av Lisa/ örnens jätte härliga layouter

jag har inspirerats av titeln, placering av foto, blomsterhörnet, uppruggade papper och die cut pappren=)







en stor kram till er som fortfarande tittar in här fast den här bloggen är allt annat än roligt nuförtiden=)


Kommentarer
Postat av: påhlsson helena

nu var du inte riktigt rättvis mot dig själv... tycker visst att din blogg är väl värd att besöka hittar alltid massvis av inspiration här...

Postat av: MissMian

Supersnygg och du ligger väl på en andra plats i dagsläget så du har väl alla chanser att ta hem alltihop!!!

2009-08-03 @ 11:30:24
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Reija

Jag tittar in har med jamna mellanrum och tycker det ar dags att lamna ett litet spar. Jag tycker ar helt fantastiskt duktig och vad du menar med inte sa rolig vet jag inte. Jag hittar alltid massor med inspiration hos dig!

2009-08-03 @ 14:51:17
URL: http://reijapysslar.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Suuuuperfin...!!! Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fortsätta med tävlingen. Inspirationen har inte riktigt infunnit sig den här gången, men man vet ju aldrig. Det är ju några dagar kvar till deadline... :)

2009-08-05 @ 10:13:10
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback