Cybercrop & Mässa

Ni har väl inte missat att Stellas har cybercrop i helgen!!??
Helt galet mycket roliga tävlingar och priser, det får ni bara inte missa;)

Den här helgen kommer verkligen gå i scrappandets tecken för min del.
jag ska försöka vara till hjälp under cropen och på lördag ska jag på mässa/träff i Västerås.
Nu har jag äntligen fått min svägerska Carolina att börja scrappa, hon var här i går och gjorde sin första layout.
och hon blev helt eld och lågor(ja, ni vet ju hur det är;)  så vi ska ta och shoppa scrapgrejjer åt henne på lördag, ska bli urskoj!

Så vad ni än gör i helgen.... missa inte stellas cyber crop!!
och ska ni till mässan i Västerås... shoppa lugnt!=)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Då ses vi på lördag med andra ord. Jag ska också på mässan/träffen och scrappa & shoppa :) Kram

Postat av: Kicki

Vad skoj att du också ska till Västerås! :)

Kom gärna och säg hej, mig hittar du hos The Scrapbook Store där jag och maken har med oss alla Tingturastämplar! :D

Kram Kicki

2008-10-31 @ 00:36:51
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback