sångbok

Jag har pysslat MASSOR i helgen, har nästan kommit ikapp med allt jag ska göra, bara några saker kvar!


en sak som inte var på beställning utan gjord bara för skojs skull är denna sångbok.
i våras fick vi ett häfte från dagis med alla sånger dom sjunger där, och den brukar vi sjunga ur på kvällarna.
Men jag är ju scrappare och då måste ju en piffig sångbok fixas:) det går ju inte med ett häfte med A4 papper hur länge som helst.

Jag äger ingen BIA men av en underlig anledning så äger jag BIA wires, så jag gjorde helt enkelt hål i boken med min crop a dile i stället.

jag gjorde sångboken väldigt enkel invändigt, skrev bara sångtextena rakt uppochner, och sen fick alla 3 barnen dekorera den själva, och dom öste på klistermärken på alla sidor, blev hur fint som helst!!




Kommentarer
Postat av: Marit

Jättefint!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback