PysselPassions idoltävling.v4

japp, jag hänger fortfarande kvar i tävlingen=)

den här veckan var det schlager tema, och man fick välja mellan några låtar att inspireras av. jag valde "Min kärlek"
dessa grejjer skulle också följas:
*färgerna rött och rosa
*ingen cardstock
*blommor
'glittra

bonus produkten var: Tejp

jag tog en kartong bit i 30x30cm  och klädde den helt i svart isoleringstejp, knycklade till den lite på vissa ställen, tycker det blev en snygg effekt=)
sen så hittade jag 3st rullar med dekorativ tejp(heidi swapp), som jag köpt för jätte länge sen, men inte använt så mycket. av. så det rosa/bruna/vita som ser ut som mönster papper är tejp!  jag känner mig så duktig när jag använt saker som bara ligger och samlar damm..Hihi

nu hade jag turen att vara en av veckovinnarna med denna Lo, himlans glad blev jag för det !!! för jag blev faktiskt nöjd med denna Lo, och då känns det ju extra kul att vinna. och jag kan verkligen behöva dom extra poängen, ligger vääääldigt långt ner på listan=)


Kommentarer
Postat av: Morfen

Oh la la, snygg layout!

Du har fått en award av mig i min blogg. Känn ingen press utan gör som du vill med den. Ville bara säga att du inspirerar mig mycket.

Kram & trevlig helg!

Postat av: ÅsaF

Såååå snygg!! Isoleringstejp alltså...du är kreativiteten själv! :-) Kram!

2008-11-08 @ 19:02:11
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback