Finalbidrag

Här är mina finalbidrag, som jag gjort till Pysselpassions idoltävling.
Jag gillade verkligen utmaningarna., och jag är så nöjd med båda och att jag kom till final.

första utmaningen var att man skulle göra nått i shabby chic.
jag gjorde en canvas.
vi har inte så jätte många foton på Marcus när han var nyfödd och dom vi har är ganska sunkiga. så jag är jätte glad över att vi har dessa i allafall, som är någolunda. jag har länge velat göra en canvas av dessa bilder, så det känns kul att det äntligen är gjort.
Temat skulle vara kärlek och ha minst 2st foton







nästa skulle vara i freestyle och det är ju inte min starka sida. men jag blev nöjd ändå, även om den inte är så wild and crazy, jag har ritat en massa och gjort några ramar (kommer ni ihåg dom, det var ett tag sen.hihi)
man skulle även ha med nått som var mer än 20år gammalt.
jag har satt dit ett av mina första örhängen, en hästsko, sitter bland dom egensydda blommorna.
jag fick dom när jag var 7-8år, så dom är mer än 20år gamla=)
jag har även haft dom borttappade i bra många år, men nu kommer jag alltid veta vart det ena örhänget finns i allafall=)
temat skulle vara "simply the best"

och jag bara säga att jag älskar det här fotot på oss. så här ser det alltid ut när vi ska ta familjefoton, 2 st så där lite lagom trötta föräldrar och 3st urbusiga barn♥






Kommentarer
Postat av: MissMian

Såååå snygga! Du gör ju alltid toksnygga saker!

Postat av: Eva

OHhhhhh...they are just amazing!!! Love all the layering!!!

2008-11-28 @ 17:02:51
URL: http://evafromca.blogspot.com/
Postat av: Annelie Maddock

Underbara skapelser, som vanligt! Skratta dock nar jag insag att min chabby chic LO har samma titel som Din, och ett par av detaljerna ar ungefar samma som pa min LO. Komiskt... ;) Lycka till i tavlingen!!

2008-11-28 @ 20:03:45
URL: http://swewi.wordpress.com/
Postat av: Michelle Goton-Bertuzzi

Wow, so many details on these LO's! Love them all.

2008-11-29 @ 00:54:02
URL: http://jirokenscrapbookcorner.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Detaljerna på dina layouter är alltid så underbara!!

2008-11-29 @ 08:17:58
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Rimna

Herrejisses vad mycket du gjort sen jag var här sist!



Jag har säkert tittat på alla dina fina alster i en halvtimme!



Kram

2008-11-29 @ 19:14:16
URL: http://www.rimna.blogspot.com
Postat av: Jessica carlberg

Vilka fina LO, hur har du gjort handen på LO den bästa familjen i världen.



MVH Jessica

2008-12-22 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback