Okej, jag erkänner, jag hade fel....

.... om sassafras lass papprena!!!=)
jag trodde verkligen att jag inte skulle gilla dom, men dom var inte så skrikiga som dom såg ut på bild utan riktigt fina!
Jag var lite nervös över DT paketet jag fick från stellas, när jag först öppnade det, men blev glatt överaskad.

så här kommer 3st DT layouter för
Stellas

image404
"coolaste killen i kvarteret"
 
cardstock:Bazzill
Mönstrade papper:sassa fras lass-sugary love,gum drop garden,dreamsicle
chipboard stjärnor
Band: prima
cardstock stickers: sassafras lass

image405

"Syskon"
cardstock:Bazzill
Mönstrade papper:sassa fras lass-sugary love,sprinkled
cardstock stickers:sassa fras lass
chipboard: Fancy pants
Band: prima
scrappers floss: Karen foster

image406

"Du är så söt när du sover"
Carstock: Bazzill
Mönstrade papper:Sassa fras lass-Buttercream bliss
Chipboard: Fancy pants
cardstock stickers: sassa fras lass
Rubons: Scrapworks
thickers: American crafts
 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur att du ändrade dig då! Helt underbara layouter! :)

Postat av: Sandra (Sasha)

Jättefina alla 3!

2008-05-13 @ 21:07:24
Postat av: Annyt

Åhh fiina!!!

Jag måste nog erkänna liiite jag med,

nu viskar jag ok...

Jag börjar falla för dem jag med...faaan.

Fast bara de som är prickiga..o randiga..


Tycker fortfarande illa om de "mönstrade".

Puss o Kram

2008-05-14 @ 15:13:21
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: Mette

Mmmmmm de är underbara alla tre!

Gillar verkligen din stil massor!



Kram

MEtte

2008-05-14 @ 18:50:32
Postat av: Morfen

Fantastiskt snygga layouter!!

2008-05-14 @ 20:10:03
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: MissMian

Underbara!!! Har gjort två hittills av mitt paket (men jag fick ju inte samma papper den här gången)...så det är på g!

2008-05-14 @ 23:17:29
Postat av: anneli78

UNDERBARA och härligt sprudlande av färg!

2008-05-15 @ 11:50:43
Postat av: teres

Härliga glada Lo´sar :), älskar de där pappren fast en del är nästan lite "tacky".



kramen

2008-05-15 @ 12:17:39
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: Camilla E

Jätteläckra layouter!

2008-05-16 @ 16:17:53
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback