I dag är jag glad..

... för den söta lilla killen vi fick se på ultraljudet igår!!  Helt underbart, jag har knappt fattat än att min lillebror ska bli pappa, men det blev lite mer verkligt igår, när man fick se det lilla underverket=)

...och för att jag precis såg att jag vunnit en tävling hos
scrapbookers Delight  JIPPI!!!

med den här layouten, utmaningen var att man skulle göra en layout i blått, grönt,vitt och rött + att man skulle ha med ordet believe i titeln. Och ni får ursäkta den hemska bilden på mig, det här är anledningen att jag inte scrappar om mig själv så ofta, ser alltid ut som ett freak på alla kort!! Hihi

Och nu när jag ändå har er på "tråden" så har jag en till bloggdesign fråga!!
När jag kollade på min blogg från min brors dator igår, så såg min bloggdesign helt annorlunda och konstig ut än vad den gör från min dator. På hans dator är hela bakgrunden vit (medans på min dator är det vitt och blått) och så fanns det en tjock svart kant runt halva headern, vilket det inte finns hos mig. Är det nån som vet varför det är så, och kan man fixa så det ser lika ut från alla datorer?? ja, jag kan ju inget om sånt här men jag hoppas verkligen att nån annan gör det och kan hjälpa mig=)



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till vinsten! Layouten är superfin! :)

Postat av: eldh

Jag vet inte hur du ska lösa bloggdesignen men även hos mig är det vit bakgrund och en svart ram runt headern! / Elin

2008-05-22 @ 12:17:03
URL: http://eldh.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Vad skoj med den lilla killen! Vet hur fantastiskt det är när det liksom blir verkligt! Grattis till vinsten! Underbar Lo och du ser inte alls ut som ett freak!!! Kramen!

2008-05-22 @ 14:29:16
Postat av: Fnyz/Hanna

här är det vit och ljusblå bakgrund MEN med svart ram runt headern.



jättefin lo å jag tycker inte alls att de är ett hemsk foto på dig! då ska du se alla foton på mig :-D men vi måste ju åxå få finnas med i familjealbumen så abrnen inte funderar vart mamma var hela deras barndom :-D



2008-05-22 @ 20:03:18
Postat av: sofia85

Grattis!! såå coolt med det randiga pappret tycker jag..:-)

2008-05-22 @ 21:24:20
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Milla

Grattis! Jättefin LO och fint foto på er.

Designen ser bra ut från min dator. Blå och vit med tunna, svarta ramar runt header och övriga fält.

2008-05-23 @ 09:46:47
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej,

jag tror designen på din hemsida beror på vilken internetbrowser man använder.

I Mozilla Firefox blir det vit bakgrund med tjock svart kant runt rubriken medans i Internet Explorer har ljusblå bakgrund samt tunn ram.

Kodar du hemsidan själv går det säkert att ordna till men om det är en mall kommer det nog vara denna variation ;-)

/Helena

2008-05-27 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback