Brudbuketten

Ååååå vilket underbart vackert bröllop vi var på igår. Allt var helt perfekt!! Och den vackraste brud man kan tänka sig!!
och solen som sken , det var verkligen en toppen dag. Tack Kära Johanna och Hans för att vi fick dela dagen med er, Puss=)

Nu vet jag inte om jag får lägga upp nån bild på det vackra brudparet, så jag visa bara bilder på buketten=)
och tyvärr så är jag en usel fotograf, det är skuggor överallt, men jag hoppas ni ser hur den ser ut i allafall.

image402

image403

Kommentarer
Postat av: Annyt

Åhhh så vacker bukett, du är ju skitduktig!!

Postat av: Bruden

Tack Carina! Vi hade också en helt underbar dag!!! Och du får lägga ut en bild på oss om du vill ;-) Men det kanske skrämmer bort besökare från bloggen..
Tack för den underbart vackra buketten- You rule!

2008-05-11 @ 20:24:46
Postat av: Lotta

Jösses vilken fin brudbukett. Som vanligt blir jag sugen att gifta mig när jag ser buketterna som du åstakommer :-).

2008-05-11 @ 20:51:56
Postat av: Lotta

Vacker som en dröm!!!!

2008-05-12 @ 15:37:29
URL: http://www.lottasblogg66.blogspot.com
Postat av: teres

Åhhh, ytterligare en fantastisk bukett från dig! Och vad kul med bröllop.

kramen

2008-05-12 @ 16:01:45
URL: http://t-strindberg.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Åh Carina den är helt underbar!!! Så fin med de långa skaften och pärlorna!! Kram!

2008-05-12 @ 16:57:18
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback