♥ Gladx4 ♥

1. 32!! bidrag har jag fått in till skisstävlingen! helt otroligt roligt, tack så jätte mycket allihopa.
jag fattat inte hur jag ska kunna välja ut nån. Ni måste kolla in allt fint!!

2. förra veckan vann jag en av tävlingarna hos scrapaddicted ( dubbeln jag gjorde om Filips kalas) superskoj!!

3.och igår fick jag ett mail från Zornitsa på scrapparazzi, där hon skrev att jag vunnit deras skiss tävling. Jippi igen!!=)
jag vann ett presentkort i butiken, och jag valde lite pro markers pennor, (jag är säkert den enda i sverige som inte äger någon=)  så det ska bli spännande att prova.

4. och så hör och häpa, så fick jag med en layout på catwalken hos scrap in style. (den som finns här under "vecka 30)

nu ska jag gå igenom alla skissbidragen igen och försöka besluta nått=)

Tack igen för ALLA underbara och kreativa bidrag♥

Den här gjorde jag till skisstävlingen hos scrapparazzi
jag har dold text på denna, men den handlar i allafall om Filip. och min undran hur man kan vara så söt och vara så sur på samma gång, han har ett jäkla humör=)


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Grattis vännen till dina vinster!!! Du är så galet duktig så jag är inte förvånad !! Vilken otrolig mängd bidrag och alla är så fina !!! Kikar in en snabbis! Kramen!

Postat av: Zarah

Så välförtjänt såååå!! nickar superbestämt Ännu en ljuvlig LO - man tackar mjukost för att du visar & inspirerar. Kram på dig!

2008-06-25 @ 11:35:27
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Annyt

Men tjeeena vilken läcker sida!!!

Klart du ska ha första priset med ett sånt bidrag!!!

Grattis till alla positiva o roliga saker.

2008-06-25 @ 12:34:01
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: ScräpEmma

GRATTIS till alla priser!!! :-) Men jag är inte det minsta förvånad, ska jag tillägga.... :-) Du är så himla duktig.

2008-06-25 @ 13:04:50
Postat av: CamillaE / Smörblomman

Grattis till allt ditt roliga! Du har ju vunnit alla priser för att du är så duktig!!!

2008-06-25 @ 17:26:29
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: teres

Bara så skitsnygg helt enkelt!!!!!!



kramen

2008-06-26 @ 08:56:56
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback