Layouter till stellas

Jag fick härligt våriga papper från Making memories av Jenny i lördags!
Jätte roliga att scrappa med, blir så glad av färgerna.

som utmaning fick jag ett ark med dimensional glitter stickrs som jag skulle använda=)
lite klurigt ,för det är ju inget jag brukar använda. men jag klämde dit några på "till häst" layouten (fotohörnen)
och på kortet (rutan med kaninen)  och titta nu teres jag använde kaninen, som du sa att jag skulle göra!!!!;)
fast jag gjorde det lite enkelt för mig och använde den på ett kort:)
Allt material jag använt finns hos stellas

image369
Cardstock -Bazzill
Mönstrade papper:Making memories-Garden Party-Stripe,Flowers,diecut artisan
5th avenue-sophia Flocked leaves
Blommor: Prima
Bling-Heidi swapp
Thickers-American crafts

image370
Mönstrat papper: Making memories-Garden party-Stripe,glitter solid aqua
5th avenue-avenue sophia geofloral
vinyl blommor
Bokstavs stickers-Trim design
Thickers-American crafts
dimensional glitter stickers-Making memories
blommor-Prima
Rubons - Doodlebug
Band - Metric

image371
Making memories-Garden party-Stripe,glitter solid aqua
5th avenue-sophia flocked leaves
dimensional glitter stickers-making memories
Bling-Heidi swapp


Kommentarer
Postat av: jeanette

MELIKE! Du fick med den lilla kaninen, ser jag :O)Det gjorde du bra!!! LO:sarna är kanonfina! Tror jag måste ge mig iväg till Jenny och inhadla dem efter att ha sett dem här....

Postat av: Mette

Massor med fint här igen!

Sötaste tjejen är ju bara sååå himla fin!
Gillar den massor!

Kram
Mette

2008-04-03 @ 22:51:21
Postat av: teres

Åhhh, jättefina alster i vanlig ordning :). Djupt imponerad att du fick till både kanin och fotohörn, wow.

kramen

2008-04-05 @ 15:01:47
URL: http://t-strindberg.blogspot.com
Postat av: MissMian

Så fina!! Den första blev direkt en favorit!

2008-04-05 @ 22:24:53
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Sandra (Sasha)

Jättefina LO:s!

2008-04-06 @ 22:12:07
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra
Postat av: Rimna

Superfina layouter! Älskar dom där papprena.

Så mycket du gjort sen sist jag var här, nu måste jag kolla vidare!

Kram

2008-04-06 @ 22:55:46
URL: http://www.rimna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback