Äntligen....

..... går det att blogga igen!!=)

Träffen i lördags var hur rolig som helst!!
Massor av människor att prata med och inspiration at hämta.
och som vanligt var jag alderles snurrig i huvet när jag kom hem=)

Scrappandet gick lite trögt, gjorde 3layouter och 2 kort. Men blev bara nöjd med en av layouterna.

Den här:
image368

Jag älskar den här bilden på min bror och hans flickvän!!
Dom var här hos oss häromdagen och visade ultraljuds bilder och då passade jag på att knäppa lite kort på dom.
Tänk nu är det "bara" 20 veckor kvar tills vi har en ny liten bebis i släkten, det ska bli så mysigt!!

För nu är det bara att konstatera att jag bara har stora barn hemma, för idag började A på dagis!!
Hjälp jag hinner inte med!!!
Det kommer kännas konstigt att gå hem helt själv sen när inskolningen är klar.

Nu ska jag ta och scrappa lite, fick UNDERBARA papper och dekos av
Jenny på stellas, nu på träffen.
Kram!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja, den där LO:n är riktigt riktigt snygg! Gillar färgerna, upplägget, jag allt!
3 LO:s PLUS 2 kort....Det hade aldrig jag hunnit med!
Jätteroligt att ses!
Ha det så bra!
Kram Jeanette

Postat av: teres

Superfina allihop. Säger som J, din produktionstakt är fantastisk, skulle aldrig fixa det. Jättetrevligt att träffas som vanligt. Pratar just med Jenny och ger henne ett "uppdrag" ;)....en inbjudan till Kumla nämligen....kramen teres

2008-04-01 @ 21:03:52
URL: http://t-strindberg.blogspot.com
Postat av: LenaS

Ja visst var träffen kul och kul att träffa dig! ;o)
Denna Lon var helt underbar!
Kramis/LenaS

2008-04-02 @ 13:15:22
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Pannkakstårta

Väldigt snygg Lo. Gillar färgerna!

2008-04-02 @ 15:12:22
URL: http://pannkakstarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback