Vad ska jag bli när jag blir stor..

ja, det är den stora frågan. jag har lite panik just nu för jag har ingen aning om vad jag ska jobba med. måste ha nytt jobb från nyår. jag är utbildad barnskötare och florist men har ingen större lust att jobba med nåt av det. Så vad gör man, jag är ju alderles för gammal att utbilda om mig. det är ju bara en halvtids tjänst jag söker så förhoppningsvis löser det sig.

Jag frågade M igår vad han vill göra när han blir stor och han har visst hela sin framtid planerad och det är ju bra;)
det roligaste han sa att han ville göra var att " hänga tvätt med klädnypor ute på sträcket"
och han får han ju väldigt gärna hjälpa sin gamla mamma med när han blir större=)

image171

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk för att jag inte vet det heller..MEN jag jobbar på det! Linda är också med på ett hörn, men hon har ju ett jobb redan..Funderar vidare..

Och förresten. Jag tror att du kammade hem 3 vinster i cybercroppen..*snyft* Jag fick iallafall några röster och hoppas på tröstpriser.

Postat av: Åsa/asamia

Åh vilken fin LO!

2007-10-13 @ 07:38:14
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback