Lite lagom hysterisk

mina senaste layouter har varit lite stela och raka, så jag kände för att släppa loss riktigt ordentligt idag=)))
Denna layout är VÄLDIGT inspirerad av
Fiffi, även om den inte är en 1000del så snygg som hennes alster, men den var rolig att göra!  jag älskar  brudparet som står på tårtan, det är som att se sig själv i spegeln=)

en sak till, ni MÅSTE in till Johanna och kolla på hennes senaste kort(ja, ni får gärna kolla på dom andra också) jag höll på att skratta ihjäl mig, helt underbart!!!=)


image178

Kommentarer
Postat av: Nancy

I really can't get enough of your gorgeous creations! You are sooo good!! XOXO

Postat av: silwerstar

Wow vad häftig LO! Snyyyggt!

2007-10-18 @ 12:45:06
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback