en MASSA roliga saker...

....har jag hämtat ut på posten idag=) jag har inte scrappat på hela veckan, men i kväll kan inget stoppa mig. nu när jag fått hem så här härliga papper och dekos!

jag har beställt 2st kollektioner från
scrap in style tv
*The Kristina Contes Collection
*I *heart* Candy Town Collection

Helt fantastiska färger, precis i min smak och en massa roliga dekorationer

På lördag ska jag åka och shoppa hos stellas, det är jippo i den fysiska butiken. och det får man ju inte missa!!!!

nu ska jag gå och klappa på mina nya saker=)

image169

Kommentarer
Postat av: Johanna

..och nu tror du att vi andra sitter och vrider oss av avundsjuka va?? Du har HELT rätt! Jag vill OXÅ ha en massa fina grejjer. Nästa månad ska jag fanimej också införskaffa ett månadspaket..=)

Postat av: Tin

Å vad mycket härliga papper!!!
Så tråkigt att jag jobbar på Lördag annars så kunde jag ha fått träffa dig före nästa Örebro mara!!! :( Men frossa riktigt mycket på lördag för mig också bland alla fina papper och dekorationer!!! :D

2007-10-11 @ 15:49:28
URL: http://tinsblogg.blogspot.com/
Postat av: SusanneSj

Mycker fint du hade shoppat, blir inget sugen alls...

2007-10-11 @ 17:38:46
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback