Syfestivalen

Igår var jag och shoppade på syfestivalen tillsammans med Johanna och Linda. Tack tjejer för en suuuper rolig dag!!!, men jag var verkligen helt slut när vi åkte därifrån, det var så mycket att titta på.
en hel del människor kände jag igen, men jag vågade inte gå fram till så många=)
Men jag är så otroligt glad för dom underbart trevliga tjejer som jag pratade med Johanna/silwerstar, Meri, Helene & Åsa, det var såååå himla kul att träffa er!!!

Nu ska jag ta och pyssla lite med allt fint jag köpte igår!=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gokväll! Åhh vad kul det var igår, men vad trött jag var när jag kom hem. Grus i ögonen, somnade väldigt tidigt! Kram

Postat av: badankan

Å de var så kul å träffa dig! hann aldrig säga detta då du var borta när jag kom på vad jag ville säga (amningshjärna) -du är otrolig carina! avgudar dina fina alster. kram på dig

2007-11-04 @ 21:58:37
URL: http://www.badankor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback