Mera sytt

Tjoohoo, va roligt det är att sy helt plötsligt=)

En till väska har det blivit
och så kom jag på den perfekta idén att jag ska sy små väskor till barnens kusiner, som bara är flickor.
och så tänkte jag stansa ut deras namn i filt och sätta på väskorna, bild kommer säkerligen senare=)
jag har fått hem en hel hög med filt i olika färger idag.
och sen så har jag 2st lyktor som ska dekoreras, som ska bli julklappar, så nu är det bråda dagar.
Men det är ju bra att det är så förbaskat kul att pyssla!!!=)

image228

och i går kom jag på hur jag ville ha servett ringarna, som jag ska ha på julbordet.
dom blev precis som jag tänkt mig, och vääääldigt lätta att göra, som är en förutsättning om jag ska sy=)
jag ska nog införskaffa mig svarta linne servetter, det blir nog snyggt!
så igår kväll satt jag och mös med maken i tvsoffan och sydde filt hjärtan=)

kram på er!!!
image229

Kommentarer
Postat av: eldh

Men så snygga servettringar! Supersnajsigt! /Elin

Postat av: Annyt

Ohjaaaa älskar servetthjärtanen...såååå fina!!

2007-11-29 @ 12:21:51
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: cattis

Ååååååå...nu vill jag oxå hem och sy!!!! Jättesnyggt!!!

2007-12-07 @ 10:39:25
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback