Tack...

så jätte mycket för alla gulliga kommentarer jag fick här i går, jag blev verkligen jätte glad!!!
Hoppas i allafall några av en tittar in här fler gånger=)

Idag har jag varit ute och städat i förrådet. Vi har så sjukt mycket saker överallt. Och när vi flyttade in här i september, så slängde vi bara in allt, men nu är det altså dax för stor rensning=)
Man känner sig så otroligt duktig när man väl sätter fart. Så nu är det bara halva förrådet kvar att ställa i ordning,men det får bli en annan dag.

Allt detta fejande resulterade i att jag är så otroligt trött, att jag inte ens orkar scrappa idag (och det är ovanligt)
Men jag gjode denna layout i går kväll.
Bild på min bamse stora mage, det värsta är att jag ser likadan ut nufast jag inte är gravid längre=)

image3

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Snyggt!! Gillar upplägget och blir inspirerad att använda mitt bruna scalloped som blivit stående. :-) Kram ÅsaF

Postat av: Annyt

Vilken stoor mage du släpade på...
gillar det där upplägget med "BullBazzill"

2007-03-20 @ 20:59:16
URL: http://annyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback