peppar,peppar

NU!! så är vi äntligen friska!! och jag har nu BESTÄMT att vi ska vara det ett tag nu=)

och jag börjar bli riktigt scrapsugen och shopping sugen, jag har inte handlat scrapsaker på flera veckor, eller jo förresten ett QK alfabet har det visst blivit (blossom grand) men det räknas inte=)

Och nu blir det reklam film!!!
jag måste ju passa på och göra lite reklam för min vän Marikas nuöppnade scrapaffär
Hobbyrummet som ligger i Finland!! heja heja!!

vecka 27 tar hela familjen Lindholm sitt pick och pack och åker till Finland på semester, och det kan ju inte bli bättre med en liten scrapbutik i huset brevid. I år för mina scrapsaker åka med för marika har fixat scrapträff tills jag kommer dit, hur kul som helst.
och vi kommer även åka förbi Ö-vik på vägen, så förhoppningsvis är scraphuset öppet så man kan shoppa lite där också=)
jag har inte så mycket nytt att visa, men jag har gjort en Lo efter en skiss hos svensk scrapbooking

image59

och sen kom jag på att jag inte laddat upp mina mini album som jag gjorde en artikel av på scrappiz
3st är dom. den ena har jag samlat alla små roligheter som marcus säger, han har verkligen så mycket tok för sig nu förtiden, och det nåste ju dokumenteras så det komms ihåg=)
image60
image61

den andra har jag på jobbet men alla mina kom i håg lappar i. man måste ju ha lite fusklappar så jag inte fakturerar fel saker=)
image62
image63

och den tredje har jag gjort som en förvaring till mitt bosskut alfabete.
image64
image65


Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Vad skönt att ni är friska! Hoppas att det håller i sig nu, och att ni får vara friska resten av sommaren! Och gissa vad jag är AVIS på ditt blossom! Tycker att det är så snyggt, men jag har bestämt mig för att inte köpa nåt nytt staqnsverktyg eller nåt nytt alfabete, utan satsa på en Silhouette till hösten i stället.
Kram

Postat av: Mette

Vad mycket fint du har gjort! :)
Jag är också från Finland... Men iår blir det inte att vi åker dit på semestern...
Kram
Mette

2007-06-10 @ 19:40:13
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Så skönt att ni är friska äntligen!! :-) Och så läcker layout! Gillar journalingcirklarna i varandra! Minialbumen är superfina också, du är så duktig!

2007-06-11 @ 11:18:22
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Lena S

Urläckra alster vännen!! Alltid lika kul att kika in i din blogg!!
Kramis/Lena S

2007-06-11 @ 13:52:56
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Claudia79

Åh nu blev jag jätteinspirerad att göra minialbum!! Det är ju såå kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback