Packad och klar!

Umeå here we come=) snart så börjar vi vår 10timmars långa resa till Umeå. Jag och barnen kommer förhoppningsvis sova större delen av resan.
Jag kommer nog vara lagom mör på scrapträffen i morgon=) det ska bli så himla roligt att träffa en massa galna scrappare!
Hoppas det finns nåt kul för resten av familjen att sysselsätta sig med i morgon också. Nått ska dom väl kunna hitta på=)

ja, vi syns om en vecka, hoppas ni finns kvar här när jag kommer tillbaka=)
jag ska även försöka komma på 6st knasiga saker om mig själv . jag har blivit utmanad av
claudia79

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill bara säga att jag saknar dig, o hoppas att du har det mysigt på semestern...
Jag har börjat på mitt clearalbum o jag tycker att det är TOKSVÅRT!!
Kramen Anna

Postat av: Jenny / Jeja

Åh ja, hoppas du har en underbar semester, med bättre väder än vi har här... För övrigt vill jag bara säga att jag tycker att det är förbaskat kul att kika in och få se att de gör reklam för Toyota Carina här på din blogg :-D
Kram

2007-07-03 @ 16:05:13
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback