Lite scrappat...

Ja, lite scrappat har det blivit. men jag är nog inne i en block, för det blir inte som jag tänkt mig.
har iallafall gjort 2st tävlingsbidrag

den här är gjord efter skissen hos
Lektyr och hantverk
image57
den handlar om att Filip alltid säger "hej hej kort" innan han tar en bild med kameran, hur gulligt som helst tycker jag=)

och denna är gjort till tävlingen hos magdas
image58
hjärt ramen runt layouten har jag snott från Annyt tack vännen för inspirationen=)


jag känner mig fortfarande lite halv dålig, men barnen har piggat på sig bra, vilket är suuuuperskönt.
idag är dom på dagis för första gången på 2veckor, idag är även sista dagen innan semestern (lite skumt blev det)
så nu ska jag ha alla hemma i 10veckor. skönt att det börjar bli sommarvärme ute, så man kan hitta på en massa skoj. I söndags var vi på Eskilstuna zoo,det var verkligen välbehövligt för hela familjen att hitta på nån kul tillsammans. och så älskar vi det stället, brukar vara där flera, flera gånger varje sommar=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fina de är...o vassego!!
Blir ju lycklig av att kunna inspirera nån själ.
Nu har jag äntligen fått ur mig en Lo, en viktig en så hoppas att min eländiga block ger sig nu.
O hoppas för Guds skull att inte du får en nu, KÄMPA!!
Kramen.

Postat av: Mette

Jättefina layouter båda tv
Alla mina barn är verkligen jättefin!
Kram
Mette

2007-06-05 @ 17:45:53
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

superfina layouter, som vanligt... Skönt att höra att ni är bättre nu allihop. Vi har också haft en riktig skruttvår, där sjukdomarna har avlöst varandra. Tror vi har gått igenom det mesta, från maginfluensa, via brakförkylningar till vattenkoppor...Men peppar, peppar, nu har alla varit friska ett tag. Det hoppas jag ni också får vara.
Kram

2007-06-05 @ 23:14:55
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Snygga layouter!! Gillar dina blommor massor! :-)

2007-06-08 @ 18:04:30
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Zara

Block... jag tror inte det, kanonfina sidor!
Kram

2007-06-09 @ 07:53:37
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback