en syster en bror

jag tycker det här kortet är så fint på Alva och Marcus!!! Jag knåpade ihop den här layouten häromkvällen, den är liftad av cattis till en tävling hos scraphönan

Idag har jag gjort nåt som jag inte gjort på 100år!! nämligen virkat. himlans roligt var det i allafall.
jag fick tips på den här sidan från en på scrappiz. det finns ett gratis mönster på en filur(kortmakarens) och den var så söt att jag var tvungen att prova, 2 timmar tog den att göra=) så nu har jag beställt ett nytt mänster, så jag ska virka en skallra till Alva=)

image70

Kommentarer
Postat av: Jenny / Jeja

Åh, den är ju helt underbar! Grattis själv, förresten. Verkar som vi har flyt nu, både du och jag :-)
Kram

Postat av: Jennie Simmat

Jättefin LO!!! Älskar Blossom....

2007-06-24 @ 23:25:45
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback