Färg och form

på senare tid har jag kommit på mig själv att ha väldans mycket färg och form på mina layouter. Jag brukar ha färgglada layouter, men nu tycker jag det är snäppet mer.
Jag släpper loss mer när jag skapar och det är såååå roligt! Jag hoppas den här känslan håller i sig ett bra tag till.
jag orkar inte ha fler svackor med dåligt självförtroende. Jag måste verkligen påminna mig hela tiden att jag har roligt när jag scrappar och inte ska bry mig om andra gillar mina alster eller inte. Fakta är ju att jag aldrig kommer att vara poppis," inne" eller superduper duktig. det är bara att acceptera läget. Men.. det viktigaste är ju att ha roligt och att JAG gillar och är stolt över mina layouter.

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, för det dåligt självförtroendet började ge sig tillkänna lite smått=)

Idag har vi varit på Eskilstuna Zoo, hur mysigt som helst har det varit. Men nu är vi helt slut hela familjen. så vi somnar nog tidigt i kväll allihopa=)

Den här LO´n gjorde jag i går kväll, jag har en känsla av att jag kommer bli lite smått besatt av dom här ramarna, som jag målat runt fotona=) jag ska rama in denna och sätta upp i scraprummet!

image94

Kommentarer
Postat av: Emma

För mig är du en av dom allra bästa, blir alltid så inspirerad av det du gör!!

Postat av: Karolina

Kul med massor av färg. Nu gav du mig inspiration att göra något liknade, men jag
kanske till och med skulle ta hänga upp den i hallen för att dom som kommer och hälsar på ska ha något kul att titta på.

2007-07-31 @ 21:07:43
Postat av: Anneli Sundström

Du är en av mina absoluta favoritscrappare Carina och jag vet vad det innebär att brottas med sitt dåliga självförtroende. MEN du har inget att känna dig "dålig" för. Det du skapar är UNDERBART vackert, glatt och unikt. Så sträck på dig istället!
KRAMEN

2007-07-31 @ 23:34:12
URL: http://anneli78.blogg.se
Postat av: marika

Detdär har jag ju fotat:)va fint slutresultatet blev!

2007-08-01 @ 12:56:26
URL: http://www.hobbyrummet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback