scrappat

Hej hopp!!
vi har haft en jätte härlig och mysig jul, men massor av roliga julklappar=)
jag fick en hett efterlängtad dvd box (Roswell) så nu har jag en hel del att titta på, kul,kul.
tittar så sällan på tv eller film, så det är faktiskt riktigt trevligt när man väl gör det. och boxen innehåller 16skivor, så det lär ta ett tag att plöja igenom, härligt!!!

och idag när mormor var ute med barnen passade jag på att scrappa lite.
Peterlina har en liten christmas crop med en massa roliga utmaningar, så jag har gjort en layout efter en av skisserna. gamla bilder från när Marcus var nyfödd,2003, och han bara sov sov och sov, (det var tider det=)

image258

jag vill också visa dörr skylten jag gjort till Alvas rum, den är gjord efter en shabby chic utmaning på swe
och det var så roligt så jag har gjort nya skyltar till killarnas rum också i samma stil=)

image259

jag ska försöka hinna med att scrappa lite ikväll, har lite uppdrag som ska bli färdigt, men vi får se hur det blir.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur att Peterlina engagerar oss uttråkade scrappare! =)

Vilken härlig tolkning du gjort....läckra färger!

Kram Mia

Postat av: Peterlina

Oj vilka mysiga foton på en underbar LO!!! Vad kul att du hängde på min lilla crop!

2007-12-26 @ 21:17:09
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Annyt

Snyggt jobbat tjejjan...ser att du gått
loss på dina grungeboardpaket.. ;-)
Tomten kom med tre förpackningar till mig
men jag har bara klappat på dom än sålänge!

2007-12-26 @ 22:55:51
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Tin

Å vilken fin namnskylt! Tänkte att jag också skulle göra några får se när det blir av! :D

2007-12-27 @ 11:30:34
URL: http://tinsblogg.blogspot.com/
Postat av: claudia79

Ååå vilka ljuvliga alster!! Jätteroliga utmaningar Peterlina har - de ska jag kika närmre på! Och vad fin skylten till min utmaning på SWE är!:) Ha det gott! Kram kram

2007-12-28 @ 18:05:54
Postat av: Linda

Åhh vad fina saker du gjort, gillar verkligen Alvas dörrskylt...Kram och God fortsättning

2007-12-28 @ 19:18:48
URL: http://pysselfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback