Och vinnaren är.......

först och främst måste jag säga WOW!! 91kommentarer!!
och det känns verkligen hemskt att jag bara har ett paket att dela ut.


Den här gången var det Marcus som fick dra den vinnande lappen
(har tyvärr inga bilder, kamera batteriet ligger på laddning)

och vinnaren är.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ulrika_m



Stort grattis!!!!!  maila mig din adress på
[email protected]
så kommer det ett paket till dig i mellandagarna=)

ett stort tack till er alla för visat intresse, det var allt för denna gång!=)

Kram

Kommentarer
Postat av: sari

91 kommenatrer...wow!! Grattis till vinnaren! =)

Postat av: Zarah

Grattis Ulrika. :)

...och så vill jag passa på att önska dig en riktigt god jul, Carina!

2007-12-23 @ 10:04:51
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: ulrika_m

Gissa om jag är lycklig nu??? Sånt otroligt generöst lotteri, och jag kan knappt fatta att jag vann. Jag tackar allra ödmjukast och lovar dyrt och heligt att skapa vackra saker med mina grungeboards som snart kommer hem till mig. Tack igen, Carina! Och en God Jul till er alla!

2007-12-23 @ 18:17:50
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback