*Music Makes The People Come Together*

En ny musik video har kommit upp på bloggen
och min tolkning blev så här:
en layout om min bror, som jämt hittar på en massa idiotiska påhitt och och skrämmer halft ihjäl sn stackars mamma och syster=) Han jobbar som ställningsbyggare och brukar roa sig med att svinga sig i ställningarna och på den här bilden hänger han rätt ut från en ställning (fråga mig inte hur han gör) 12 meter upp i luften!

image231

I lördags var jag på scrapträff i Västerås, vi var 4st tjejer, vi 4:a som brukar åka på träffarna i Örebro. och vi har bestämmt att vi måste träffas oftare och scrappa tillsammans. så det här är andra gången vi träffas. det var jätte trevligt. det var skönt att komma hemifrån en stund och hämta andan lite, efter alla sjukdommar och elände=)
Nästa träff blir i Januari och den ska vi ha här i Köping. jag tänkte försöka dra ihop en lite större träff, försöka leta reda på fler scrappande Köpingsbor,=)
3st layouter fick jag gjort, men kan bara visa 2 för tillfället

det här är ett sånt foto som jag inte har nån berättelse till utan bara ett gulligt foto=)
image232

och på den här har jag lagt ett helt overlay över ett sugarcoated cardstock, så IRL glittrar det jätte fint, men det försvinner i scanningen
image233

Kommentarer
Postat av: jeanette

Lika snygga som vanligt! Du är fantastiskt duktig :O)

2007-12-03 @ 16:37:31
Postat av: LillBlomman

Yummie lo´s! Gillar den turkosa massor! Så snygga dekos och färger!!! Scrapsugen!!! Låter jättemysigt med träff!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback