Wow!!

Tack så otroligt mycket för ALLA trevliga kommentarer, jag är verkligen super glad över att så många ville kika in i mitt scraprum=)

Nu är semestern slut, jag började jobba i går och Maken börjar i morgon. Men det känns faktiskt okej, för vi har verkligen haft en UNDERBAR semester i år, trots det träliga vädret=)
Man kan ju hoppas det kommer lite mer sol nu på slutet av sommaren. Marcus och Filip börjar på dagis om 2veckor. då har dom haft sommarlov i 10veckor, så jag kan tänka mig att dom tycker det ska bli kul att komma tillbaka.

Idag har jag skällt på mig själv, för att jag är så slarvig. jag tänker hela tiden att jag ska göra ditten och datten men glömmer bort det hela tiden(kan det bero på åldern?=)  tex. så tänker jag hela tiden att jag ska skriva upp saker som barnen säger, nya ord eller annat roligt. skriver jag inte upp dom inom 10sek, så glöms det bort. jag märkte det verkligen när jag gjorde den här layouten. jag hade bara ett fåtal av Filips ord uppskrivna. Men men, jag får ju vara glad över att det fanns några noterade i allafall=)

image109

Kommentarer
Postat av: anneli78

Jag känner igen det där. Har scrappat en liten lunchpail, som heter språklådan, till Moa...men kommer jag ihåg att skriva upp allt? NEJ!! Man blir ju såååå frustrerad på sig själv! FIN LO!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback