Rosor

Hela huset doftar gott av rosor. Jag ska göra en brudbukett idag till ett bröllop vi ska på i morgon. så det känns som det står blommor i hela huset=)  jag blir alltid lika nervös när jag ska göra brudbuketter, tänk om bruden inte blir nöjd.
därför ska jag göra den i dag och så får hon komma och se ifall det är nåt som ska ändras.
Så håll tummarna att jag klarar av det!

Jag har blivit "taggad" av
Agneta 
image131

och det gjorde mig verkligen så himla glad. för hon har skrivit så himla fina ord, och det var precis vad jag behövde.
nu när jag är i värsta scrapsjälvförtroende svackan! Så tack så mycket igen!!

Jo, det är så här (om jag förstår det rätt) så ska jag skicka ett kort till någon inom 7dagar.
och sen nominera 5st  andra.
ÅsaF- min största inspirationskälla, med så underbara alster så man storknar. sen så lämnar hon alltid så gulliga kommenterer som gör mig så glad.

Jeja-  Underbar scrapstil och som inte är rädd att prova nya saker, inspiration för altrade saker brukar jag hämta från dig, U ROCK!!

Annyt- gör tuffa och coola layouter, med många små fiffiga detaljer, och hennes bröllops sidor av helt UNDERBARA.

Malind-oftast när jag ser hennes saker vet jag inte vad jag ska skriva för kommentarer, för jag finner inga ord, sååå underbart läckra. hon är verkligen inte rädd att leka med färg och form.

anna78- min kära DT kollega. UNDERBARA layouter!! jag fattar inte hur du gör alla snirklar och alla andra roliga saker du använder. och du inspirerar mig till att skriva mer på mina layouter,

det blev visst en hel uppsats=) jag har sååååå många inspirations källor, så jag skulle kunna skriva hela dagen!

2 layouter har jag att visa också
den första har jag gjort efter en skiss hos scrapaddicted
och den andra är inte gjord till nåt speciellt, jag tycker fotot på Filip och pappa är så himla fint.
image132
image133

Kommentarer
Postat av: madeleine

en sån massa görsnygga layouter du har gjort! helt impad!

Postat av: Jenny / Jeja

TACK för taggningen! Vilken underbar motivering...vännen! Vad glad jag blir!
KRAM!

2007-08-31 @ 22:46:19
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback