Mohahaha

Jag håller verkligen på att skratta ihjäl mig när Filip går omkring och skrattar sitt evil laugh. det är så himla sött.
Jag personligen är väldigt förtjust i Austin powers filmerna, där Dr Evil går och skrattar Mohahaha hela tiden, men tyvärr så har Filip fått sitt skratt från Dr Mugg=)

Ang. mitt scraprum (som byter skepnad hela tiden, för att jag har så svårt att bestämma mig)
så har jag fått frågor om texten på väggen. Det är utstansade bokstäver som jag klistrat fast på väggen.
det är alfabetet Blossom grand från Quickutz
förövrigt så har jag flyttat på texten och satt upp en hylla där i stället=)

En till grej som jag tyckte var lite rolig (kanske inte rolig haha, men i allafall)
det var en tjej på SIS tv som beskrev min stil som "sophisticated funky"
tycker det passar bra=)

Må så gott alla glada, nu är det bara en vecka kvar till scrapträffen!!!

image120


Kommentarer
Postat av: Monica O

Herre du milde!
Du är ju grym, gillar allt i din blogg. Är helt tagen.
Färger, former, texter, ramar jaaaa allt.
//Monica

Postat av: Nancy

Your layout is awesome girlie!! WOOHOO! SO bright and fun..and your paperlayering ROCKS!!!! WOOHOO! ENjoy your sunday! XOXO

2007-08-19 @ 17:12:18
URL: http://nancyvandenberg.blogspot.com
Postat av: Lena S

Du är ju bara så grymt duktig, fick massa insperation nu....
Kramis/Lena S

2007-08-19 @ 17:39:17
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: anneli78

Det var väl en klockren beskrivning av din stil! Vad roligt med scrapträff!!

2007-08-20 @ 21:33:26
URL: http://anneli78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback