Sjuuuuuuuk!!

Fy vad det är träligt att vara sjuk. jag har feber och hosta. Så just nu blir det inget pysslande.
MEN!!! jag fick ett mail i morse som piggade upp=)
I förra veckan skickade jag in en LO till Scrappin Trends May/June Ezine (en online tidning)
och dom ville publicera min LO,Hur kul som helst!!!=)
Eftersom scrapbooking m.m inte gillar mina layouter så kanske jag ska skicka dom vidare åt andra håll=)

Jag måste bara skriva att jag har stäck kollat på hela säsong3 av Grays Anatomy. WOW!!! säger jag bara, jag är helt lyrisk=) jag vill se fler avsnitt NU!!!

Nä nu ska jag bädda ner mig, so long=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Urk, krya på dig!! Jag måste ha ett grymt imunförsvar för jag blir f*n aldrig sjuk...skönt visseligen men ibland hade det varit gött, få slappa lite o tycka synd om sig själv...köra lite med maken...hihi!!
Grattis till publiceringen...det sporrar ju!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback