Så det kan gå....

..... jag och Jeja har kommit på att vi ska hitta på lite olika utmaningar till varandra. Och min första utmaning är att jag ska göra en Lo utan så mycket färg, eftersom jag oftast har det på mina LO´s.
Så jag satte mig vid mitt pysselbord i dag och skulle börja, så bara flög dessa papper och foton på mig, jag vet inte vad som hände=)
Helt plötsligt hade jag gjort denna JÄTTE färgglada Layout.
Häromdagen såg jag nämligen en jätte härlig Lo i scrappiz galleri som Mikaela gjort ,där hennes son lägger pärlplatta.
och jag blev då så himla inspirerad att scrappa mina bilder på Marcus när han pärlar=)
Så jag får göra ett nytt försök att klara av min utmaning i morgon=)

image22

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi..så det kan bli.
Jag är likadan, fast tvärtom :D...
Försöker att utmana mig själv med att använda färger, skarpa o glada sådana fast jag trillar alltid tillbaka till mina dämpade, softa...
Hursom, jättefin layout du fick ihop!!
Kramen

Postat av: ÅsaF

Hihi, vilken rolig utveckling!! En jätteläcker layout blev det! Dina färger inspirerar mig massor ska du veta! :-) Tack snälla för den goa kommentaren i min blogg idag, det värmer!! Kram Åsa

2007-04-16 @ 15:54:52
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback