Jag höll på att svimma...

 Jag fyllde 30år igår, och fick världens present av mina nära och kära, En Canon EOS 400D!!!!
det är helt otroligt, jag hade önskat mig en sån, men jag trodde ALDRIG jag skulle få en.
så nu har jag en rejäl instruktions bok att plöja igenom=)

Idag fyller min lilla Filip 2år, vart har tiden tagit vägen!!!??? jag kan inte fatta att han blivit så stor. Även min lilla
mamma fyller år idag 50bast. så idag har vi varit på kalas hela dagen. Killarna har hållt igång hela tiden, tänk om man hade hälften av deras energi=) men vi har verkligen haft hur trevligt som helst.
Nu har vi en dags ledighet från kalasande, för på söndag har då Filip sitt kalas, och sen så fyller Marcus 4år på tisdag, med kalas nästa lördag (pust)

en ny LO har jag gjort i allafall=)
den är gjord till månads tävlingen hos
scrappiz
temat för tävlingen är "stansat-klippt-utskuret" och man skulle ha med nån sorts dold journaling på layouten.min LO handlar om mina alfabet som jag gillar så mycket, texten har jag gömt under fotot=)

image20
image21

Kommentarer
Postat av: Lena S

Åh vilken underbar pressent, jag hoppas att det flyttar in en eos 350D här i helgen osså ;o)
Härliga LOer och tack för ditt besök i min blogg!!
Kramis/Lena S

Postat av: Anna

Vilken present du fick!!!
Grattis i efterskott på dig.
Tokig o sprallig Lo om alla dina alfabet....kanon!!

2007-04-14 @ 21:46:20
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Jenny / Jeja

Grattis i efterskott, och grattis till nya kameran!!! Vilken underbar present! Och din LO är verkligen superhärlig. Håller tummen för dig i tävlingen:-)
Kram

2007-04-15 @ 01:49:49
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Hipp hipp hurra!!! Stort grattis i efterskott! Och vilken present, förstår att du är lycklig! :-)
Layouten är så himla tuff!!!

2007-04-16 @ 15:56:33
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback