Laura´s sketch #46

Puh!!
idag fick jag äntligen lite tid över , till att göra nått pyssligt som inte är uppdrags relaterat.
Så det fick bli detta lilla kort, gjort efter veckans skiss hos
2S4Y.
Det blev ungefär samma material på detta kortet som på det i inlägget under, men jag gillar verkligen färgerna=)



Jag måste även berätta att jag fick hem min kopia av Pencil lines-the sketch book igår!!
och den är helt underbar♥ 
Jag har även en extra kopia av boken, så alla ni som gillar skisser, va beredda på en utlottning här i bloggen inom väldigt snar framtid!!=)

Kram så länge♥

Kommentarer
Postat av: CherylN

perfectly lovely in every way!!

2010-02-24 @ 17:41:00
Postat av: Kathy Martin

Wow, lovely card! Awesome butterfly! :) Kathy

Postat av: Kay

Marvelous butterfly! This is a gorgeous card. Thank you for joining us at 2S4Y! ♥♥ Kay

2010-02-24 @ 18:37:47
Postat av: Zarah

SÅ vackert!!

(Och spännande med en utlottning! Nästan rackrigt att man beställt ju! skrattar)

2010-02-24 @ 18:42:44
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Lea Lawson

This is very pretty! I love the glittery butterfly! Great job with Laura's sketch!



♥♥♥Lea

Postat av: Laura Davis

Oh wow this is breathtaking Carina! I always have adore your work. :)

Thanks for playing at 2S4Y!

Laura

Postat av: Heather P.

Oh WOW, this is gorgeous!



Thank you so much for playing along with us this week @ 2S4Y! :)

2010-02-26 @ 19:16:57
URL: http://heatherpulvirenti.blogspot.com
Postat av: Murklan

Jag säger bara det.... supervackert...!

2010-07-17 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback