Pencil Lines # 182

Den här månaden är vi i PL teamet sponsrade av American crafts,även månadens pris är från AC. så glöm inte bort att maila in era layouter till PL!

Veckans skiss är en dubbel och det är verkligen väldigt sällan jag ger mig på dubbellayouter, men här kommer en i allafall=)

Hoppa in till
Pencil lines och spana in skissen och läs mer om veckans gäst designer Mandy Douglass.


Om 5dagar är det 7år sen den här lilla godingen kom till världen♥
( det märks att jag inte scrappade på den här tiden och att jag var en usel fotograf, men jag är glad att jag har några foton på Marcus som nyfödd överhuvudtaget=)






Hoppas ni får en fin dag!

Själv så ska jag fira födelsedag=)
jag fick världens finaste firande av mina barn i morse, men skönsång och presenter.
det värmde en moders hjärta♥

Kommentarer
Postat av: Mahlin

OO vad spännande att få se en dubbel-Lo av dig. jag tror aldrig jag sett någon tidigare. Jag tycker mycket om resultatet. Vacker som tusan, du är så himla bra och jag jag håller med om att tiden rusar fram.

Postat av: LillBlomman

Toppen med dubbelinspiration! Ska snart göra en:) Och tänk vad de växer de där små! Kan man köpa ngn bromsmedicin? Jag är sååååå avis på alla bebisar överallt! Önskar att jag kunde få några till, snyft! Fast det är rätt charmigt med en trotsig ett och halvt åring mé:)



Kramar!

2010-04-13 @ 15:53:52
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback