Kortskissen

Det var verkligen superlänge sedan ( känns det som iallafall) som jag använde mig av skisser till att göra kort.
Men jag blev alderles kär i veckans skiss (#90) hos
Kortskissen. Och jag kände mig jätte sugen på att göra ett kort efter den.

Jag visste så fort jag såg skissen att jag skulle använda den här Pirayan (?) som jag haft liggande i mina gömmor ett tag.  Det är en Tag som har suttit på en lunchbox, som jag köpt från Blafre. Den hängde i ett snöre, så blomman döljer ett hål den hade i huvudet=)



Cardstock: Bazzill
Pratbubble stämpel: basic grey
embossing folder-swiss dot- provo craft
blomma: prima
bling: kaisercraft
halvpärla: Melissa Francess

ha en fortsatt trevlig lördag♥


Kommentarer
Postat av: Nenne

Härlig tolkning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback