Läsa tidningen/ Reading the paper

Full av inspiration är jag nu efter lördagens scrapträff i örebro. Det var hur kul som helst! 
3 layouter och ett kort fick jag gjort under dagen. Inget som blev så där pangbra, men jag blev ganska nöjd med grejerna.
Det roligaste under dagen var ju i allafall att träffa alla trevliga människor. Både de man träffat förut och så lite nya ansikten.
Vi är ett gäng från Köping,Hallstahammar &Västerås som brukar åka på träffarna tillsammans, och den här gången var vi 9st.  så tack så mycket mina bordskamrater,
Therese, Anna, Sofia ,Stina, Maria, Jenny, Camilla & Monica för att ni gjorde dagen så trevlig
 Jag vill även vinka lite till Mahlin, Missmian och  Rimna.  Det var supertrevligt att träffa er och vi syns snart igen, på lördag för att vara exakt. ( vissa av er i allfall)

Jag vill bara påminna om att på lördag 2maj, så har Stellas.se invigning i sina nya lokaler ( det ska bli så spännande att se hur det ser ut) Det kommer vara en massa skoj under dagen, tex så ska Rimna dema och det vill man ju inte missa, så har ni möjlighet att åka till Kumla på lördag så gör det!  Mer info finns på stellas.se.


Nä nu har jag babblat färdigt

Här kommer min tolkning av skiss # 132 hos pencil Lines
den här veckans gäst designer är den väldigt begåvade Danielle Flanders


Title: Reading the paper

Patterned papers: October afternoon, sassafras lass, rose moka,cherry arte
flowers: prima , magdas
say it in chrystals: Prima
letterstickers: american crafts
Quickutz alphas: Aquarius
pins: Maya road
buttons


Kommentarer
Postat av: Lotta

Å vad Alva är duktig som läser tidningen. Super snygg LO :-)/ Lotta

2009-04-27 @ 16:44:33
Postat av: karin / essmo

Såå mycket fina alster du gör! Denna layouten är helt underbar, vilka härliga foton! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback